.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فعاليت نخستين كشتي بنياد جانبازان در درياي خزر

نخستين كشتي بنياد جانبازان در درياي خزر فعالیت خود را از بندر نوشهر آغاز کرد.

به گزارش ايسنا ، مدير عامل كشتيراني بنيادمستضعفان انقلاب اسلامي در مراسم بهره برداری از این کشتی در بندر نوشهر گفت: این كشتي با ظرفيت حمل كالا 5200 تن ،4 انبار ،2 موتور اصلي ،3 ژنراتور w1704 كيلو وات ،سرعت 9.5 گره دريايي و 3.8 تن مصرف سوخت موتور اصلي ،350 ليتر گازوئيل مصرف ژنراتورها و 3 ديگ بخار نخستين كشتي بنياد جانبازان در درياي خزر است که در بندر نوشهر فعاليت خود را آغاز نموده است .

علي صفر علي مدير عامل كشتيراني بنياد افزود: 3 فروند كشتي ديگر نيز در فاز نخست جهت فعاليت در درياي خزر آماده مي شود كه كشتي بوسكو نوشهر نيز بزودي وارد حمل و نقل درياي خزر مي پيوندد .

وي افزود : اين شركت اولين شركت غير دولتي جمهوري اسلامي ايران است كه در سال 69 تاسيس و مجوز فعاليت دريافت نموده است.

صفر علي در پايان اظهار کرد: كشتي بوسكو گيلان با تعداد 15 پرسنل كه از اين تعداد 7 نفر ايراني هستند از امروز فعاليت خود را در بندر نوشهر آغاز نموده است .

هاشمي معاون عمراني استاندار مازندران نیز در این مراسم، يكي از محور هاي توسعه مازندران را توسعه صنعت در استان عنوان كرد و گفت : براي رسيدن به اين مرحله نياز به حمل و نقل خوب صنعتي در حوزه دريايي است كه با افتتاح و پايه گذاري كشتي بنياد مستضعفان در بندر نوشهر ،شاهد رشد صنعتي در منطقه خواهيم بود .

هاشمي اظهار کرد: با برداشتن موانع بزرگ صنعتي شدن مازندران در برنامه پنجم شاهد رونق مازندران در بخش صنعت خواهيم بود كه البته توسعه اين بخش نياز به زير ساخت دارد كه يكي از نيازهاي اساسي زير ساختها ي صنعت حمل و نقل است.

وی خاطر نشان كرد : توجه و سرمايه گذاري در بخش صنعت توريست كه آلايندگي ندارد و بيشترين درآمد اقتصادي جهت اشتغال در استان را فراهم مي سازد از جمله موضوعاتي است كه بايد مورد توجه قرار گيرد و در این راستا از سرمايه گذاران صنعت توريسم در استان و خط دريايي ويژه استقبال خواهيم كرد .

سيد نبي سيد پور مدير كل بنادر و دريانوردي مازندران نیز در این مراسم گفت :در حال حاضر 40 پست اسكله تجاري و نفتي در استان هاي گيلان و مازندران در قالب 5 بندر فعال حداقل 20 ميليون تن كالا را در بنادر سرويس مي دهد.

وي افزود : استقرار نخستين كشتي بنياد در بندر نوشهر يكي از رويداد هاي مهم و تاريخي براي شمال كشور در استان مازندران تلقي مي شود .

سيد پور خاطرنشان کرد : سياست راهبردي در راستاي اصل 44 و بخش خصوصي در بنادر و دريانوردي ‍«كشتيراني» اقدامات خوبی انجام شده و ظرف يكسال آينده ظرفيت 2.5 ميليون تني به 5 ميليون تن خواهد رسيد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.